Måndag 16 April

2kommentarer

Leon har vaknat till och från inatt så är skapligt trött men förhoppningsvis så vill han sova snart igen och då ska jag allt sova också. Idag blir vi bara hemma och myser för är som sagt på tok för trött för att göra något. Vet inte om han vaknar för att han tappat nappen eller om det är magen/tänder/blöja, någon annan som har haft problem med barn som vaknat till flera gånger per natt? Dock sover han ju jätte bra andra nätter, det är olika. Men han somnar alltid om så fort han får nappen. Har stora funderingar på att ta bort nappen för han men det lär ju bli några jobbiga veckor man det kanske är värt det? Men frågan är om han kommer somna om han vaknar till på natten då? Han har ju sin Mr Binkie (snuttis) men frågan är om det duger? Får fundera lite på det där.


Var trevligt att gå ut med Helen i lördags och jag mådde bra igår vilket var bra. Dock har jag varit bakis kanske tre gånger eller nå så förväntade mig inte att må dåligt. Var hemma i sängen tio i två för Chris slutade lite senare än vad han trodde men det gjorde inget.


Ska ta och ringa till drop in BVC och kolla om dom är öppen på torsdag annars får jag gå imorgon eller vänta tills nästa torsdag. Jag skulle helst gå på en torsdag som sagt så jag kan få tid att fråga lite saker. Jag vet verkligen inte hur jag ska göra med Leons ersättning/välling. Han äter hellre mat så ska jag ge honom mer och dra ner på ersättningen/vällingen? Men han vill inte dricka vatten och han måste ju få i sig vätska? HUR FAN GÖR MAN? Någon med barn som kan svara på det?



/stina

2 kommentarer

lillasyster

16 Apr 2012 11:33

vad jag saknar little dude!! :) och var glad att han inte klättrar ur sängen när han vaknar på nätterna, det gjorde Vilmer 2 ggr inatt, kl 4!! saknar er. <3 <3

Storasyster Frida

16 Apr 2012 20:54

men hörredu.. det är nog vanligare med ungar som vaknar flera ggr per natt än som sover hela nätterna :) speciellt i den där åldern. så var glad att han inte vaknar varje natt! <3

Kommentera

Publiceras ej