Onsdag 11 April

1kommentarer

Igår köpte vi den där "hoppstolen" som jag skrev om, ska ta bild och visa. Dock var inte Leon så säker på den och började grina dom två första gångerna han fick sitta i den men imorse gick det lite bättre. Han är dock fortfarande lite osäker eftersom att han är van att ligga ner men han tycker det är kul att kolla på alla saker iallafall. Men sen verkade han blev trött så tog med mig honom till våran säng men då blev han klarvaken såklart och ligger nu och pratar här bredvid mig. Han är så himla högljud nu, typ skriker när han ligger och leker. Men det är mysigt att höra att han är glad, dock kommer det väl vara irriterande om typ ett år! Vi ska iväg och köpa en barnmatstol ikväll så slipper jag ha honom i knä när jag ska mata honom.


Den här veckan har vi inga planer, men tar nog en sväng in till Solihull imorgon för jag måste iväg till Boots. Boots är som Åhlens utan vuxenkläder och dvd/CD men har ett apotek där inne om ni fattar. Sen har dom barnmat och blöjor där också. Sen på lördag ska jag ut med Helen, tycker det är dags för mina grabbar att vara ensamma en kväll. Men jag vet hur det kommer bli, strax efter tio kommer jag vilja gå hem för att jag saknar dom!


Bjuder på en bild på lill monstret! Såhär ligger han och myser just nu, tror dock han håller på att somnar så jag ska nog göra samma sak. Frida, den här pyjamasen är stl 68/74 och börjar bli tajt på Leon så undrade om Eira vill låna? Vet att den är blå men den är så fin med vita,gröna,gula och svarta små stjärnor på. Sen står det "I Love Mum" på vänstra bröstet. Du kan väl kommentera!


/stina

1 kommentarer

Storasyster F

11 Apr 2012 11:20

Eira har ingen pyjamas i den storleken så hon vill gärna låna den :) Puss <3

Kommentera

Publiceras ej