Onsdag 25 April

0kommentarer

Har inte haft tid att skriva förens nu. Vi hade värsta natten hittills igår så har varit trött hela dagen och Leon har varit grinig, han har inte velat leka på golvet själv vilket han annars kan göra hur länge som helst. Sen har han sovit dåligt under dagen som inte gjort saken bättre men han somnade och sov ganska länge på eftermiddagen så han har varit ganska glad nu på kvällen. Funderar på om han har ont i halsen för jag har det eller om hans tänder spökar för han tuggar på allt, vilket han gjort i en månad eller så nu. Vet inte hur många gånger han vaknade men vaknade klockan två av att han låg och pratade i sin säng och när jag gick in så blev han jätte glad och sparkade med benen. Men stoppade in nappen och vaggade honom lite så somnade han om, dock vaknade han x-antal gånger igen.


Vi åkte inte till Justins föräldras hus igår men vi har åkt dit idag och är där nu så stannar här några dagar nu. Skönt att bo lite i hus, dock var det jobbigt att släpa med alla grejer hit. Hoppas vi inte glömt nå men tar ju bara fem minuter med bilen om vi måste hämta något som tur är.



Satt och kollade på bilder på Leon när han var 0-3 månader och såg denna bild. Kan fortfarande känna känslan jag kände när bilden togs. Hur jag var så lycklig att äntligen ha min lilla bebis här och att han var frisk. Tror den här bilden är tagen dagen efter vi kom hem från sjukhuset. Första tiden med ens barn är går inte att beskrivas, det måste upplevas. Min fina lilla Leon John Bertil Whitehead!


/stina

Kommentera

Publiceras ej