Fredag 17 Februari

1kommentarer

När Leon var nyfödd så rullade han till höger sida hela tiden men när han var runt två månader så slutade han med det. Men nu börjar han försöka igen. När han håller på att somna eller sover så rullar han utan problem men när han är vaken så ligger han hellre på rygg. Tror han är lite lat efter sig, tar efter mor sin! Men han är som sagt på G med rullningen dock att ligga på mage och hålla upp huvudet vill han inte. Så fort jag lägger han på mage så skriker han, även om jag ligger alldeles breve och pratar. Han lyfter huvudet några centimeter och sen skriker han, men så fort jag lägger han på rygg så blir han glad igen. Men han är stadig i huvudet för om han sitter i mitt knä så behöver jag bara hålla i ryggen på honom så håller han upp huvudet själv och tittar runt. Aja, ska fråga dom på kliniken (BVC) nästa vecka. Imorse gick jag på toa och när jag kom tillbaka till sängen så hade Leon vänt sig och låg på mage! Blev helt paff eftersom att han inte gillar att ligga på mage. Men han sov så skönt så!




När jag var gravid så sa alla till mig att jag skulle sakna magen när bebisen kom ut men jag har inte saknat den nå. Jag tycker det är så skönt att få vara smal och kunna göra vad man vill. Sen sa alla att bebisar växer ut kläder så himla fort så jag trodde han skulle växa ur en stl på två veckor men så är det ju inte alls! Eller mellan 62 till 68 gick det fort men innan det så gick det ju sakta, men jag klagar inte.


Just nu ligger lillskiten och kollar på rosa pantern. Ligger och tjoar och sprattlar men nu börjar han bli lite trött tror jag. En vecka kvar till Sverige!


/stina

1 kommentarer

lillasyster

17 Feb 2012 14:48

men vad sött han sover i kusin Vilmers gamla pyjamas <3

Kommentera

Publiceras ej