Lördag 11 Februari

2kommentarer

Är hemma hos Justins föräldrar och vi ska sova här inatt eftersom att Justin är i Tallin på svensexa. Skönt att få ett par extra händer samt mat lagad. Dom älskar ju att ha Leon här så det var dom som frågade om vi ville sova här. Och som ni redan märkt så har det inte blivit så mycket bloggande den här veckan, internet vill inte riktigt göra som jag vill. Men jag lever iallafall!


Justin och grabbarna fryser arslet av dom i Tallin iallafall. Justin ringde tidigare och gnällde över att det var -12, vilken fjant! Får se om han tycker det är kallt när vi åker till Sverige i slutet av månaden. Har vi tur så är det kanske mindre än -12. Dom har iallafall trevligt sa han, tror dom ska köpa en strippa åt Chris ikväll så dom kommer nog ha riktigt kul ikväll. Och nej jag bryr mig inte om Justin går till en strippklubb, jag litar på honom. Sen så ska vi iväg till strippklubb på Claires möhippa så. Spännande!


Måste bara säga att jag tycker att min syster Frida är en sådan otroligt stark människa som tar hand om sin dotter på egen hand. Har varit på egen hand nu i två dagar och det är jobbigt att inte ha ett par extra händer ibland. Bara att ha någon som lagar mat åt en eller städar. Jag är så himla stolt över dig Frida. Att du tar hand om världens finaste lilla Eira utan att blinka. Du har aldrig varit så pass vacker i mina ögon som du är nu, du är bäst!

Finaste Eira, mosters go hjärta!



/stina

2 kommentarer

lillasyster

11 Feb 2012 22:21

håller med. <3

Storasyster Frida

12 Feb 2012 19:56

Men nu sitter jag här å bölar.. ser knappt tangenterna... tack <3

Kommentera

Publiceras ej