Måndag 13 Februari

1kommentarer

Japp, Leon hade den där jäst svampen som jag trodde. Har varit och köpt en kräm för det nu så ska ha på det två gånger per dag. Tog nya vagnen in till Solihull idag för han kräktes i den andra igår så måste tvätta den. Men nya vagnen funkade fint, dock föredrar jag den andra som är mycket större och skönare att skjutsa. Men lill vagnen var himla lämplig att ha på bussen samt i affärerna.


Har varit iväg och handlat på eftermiddagen. Var till slaktaren och köpte kött sen var jag till affären och köpte lite andra grejer. Blir kött och potatisgratäng här ikväll! Har gjort en tzatziki också men vet inte om den blev nå bra för Leon satt och skrek så fick slänga ihop den snabbt. Förhoppnigsvis smakar den hyffsat iallafall. Till efterätt blir det cupcakes som jag köpte i Solihull tidigare. Dom har ett cupcake café och dom är så underbart go där. Får se om vi orkar äta dom efter maten annars får vi helt enkelt äta dom imorgon. Justin sa att han skulle vara hemma vid fyra men har nyss fått vetat att han sitter fast i trafik så dröjer ett tag till. Bara för att jag slavat och stått i köket en timme med att göra mat. Dock har jag inte gräddat potatisgratängen utan bara förberett den, var klok nog och ringde Justin och kollade om han var på G hem eller inte. Förhoppningsvis så kommer han om en timme, annars äter jag nog själv för jag är redan hungrig.


Imorgon blir det sprutor som sagt sen måste jag åka in till Solihull och hämta resten av mina mediciner för dom hade inte alla. Eller så gör jag det på onsdag, vi får se.


Söt snöret i vagnen när vi satt på bussen påväg till Solihull



/stina

1 kommentarer

lillasyster

14 Feb 2012 08:37

vilka bruna ögon han har fått! och vad söt han är, mosters gofis, snart får jag träffa honom! :) Och hörru det där lät ju jäkligt gott det där... får man komma förbi och smaka på resterna eller ;)

Kommentera

Publiceras ej