Måndag 13 Februari

0kommentarer

Imorgon är det alla hjärtansdag och Leon ska få sprutor igen. Vilken underbar första alla hjärtansdag han får, mammas lillahjärta! Annars blir det inget speciellt imorgon då jag tycker att alla hjärtansdag är en ursäkt för folk som inte orkar visa sin kärlek under resten av året. Sen tjänar affärer,resturanger och florister så äckligt mycket pengar på en påhittad kärleksdag. Men alla som tycker om alla hjärtansdag ska självklart få fira den med glädje. Vi åker och firar våran kärlek i Mars istället, bo på hotell en natt ensamma. Leon ska få sova hos farmor och farfar vilket dom ser fram emot. Jag också måste jag erkänna, lite vuxentid samt sovmorgon!


Idag ska vi åka in till Solihull för jag måste hämta ut mina mediciner. Måste även förbi hälsocentralen för Leon är vit i munnen och googlade det och det kan tydligen vara en jäst svamp eller nå. Lika bra att kolla upp det. Sen på eftermiddagen så kommer äntligen pappan i familjen hem. Vet inte vem som är gladast över det, tror nog hunden är gladast om jag ska vara ärlig. Leon är ju inte så medveten om saker än så.


11 dagar kvar tills jag och Leon åker till Sverige!

En bild på morsgrisen just nu

 

/stina


Kommentera

Publiceras ej