Måndag 20 Februari

0kommentarer

Idag har jag haft körkort i fyra år, fyra jävla år. Vart tog åren vägen? Känns som att det var igår som jag körde runt i min lilla turbo Mazda. Den tiden är över för länge sen nu. Inge mer ränna på krogen full som en kastrull samt köra lite för fort i nyktert tillstånd. Har aldrig varit dum nog att köra påverkad och kommer aldrig vara så dum heller! Tiden när jag sprang runt i min röda frilla och var allmänt dum och glad!

 

Vet inte vad som har flygit i min lilla bebis, han pratar hela tiden. Dregglar och gör bubblor med munnen. Allmänt jävla glad helt enkelt och det är så himla mysigt att se. Som när han ska sova så smyger man och kollar om han har somnat och så får han syn på en och ler världens största leende. Mammas lilla korv! Har också insett att det inte är någon ide att köpa leksaker till honom då hans favorit sak är en spytrasa. Lägger man den på hans mage så blir han jätte glad och tar tag i den och suger på den.

 

Imorgon ska jag iväg och fixa håret sen efter det blir det middag hos Justins föräldrar. På onsdag ska jag och Leon äta lunch med Helen sen på torsdag blir det att packa för full rulle för på fredag åker vi till Sverige! Idag slappar vi bara. Nej nu ska jag ge lillsnöret lite mera käk!

 

/stina

 

 

Kommentera

Publiceras ej