Måndag 6 Februari

1kommentarer

Börjar med att säga att idag så har Justins föräldrar varit gifta i 47år! Undrar om jag och Justin kommer att vara med varandra så länge, den som lever får se. Och ja det blev lite trögt med bloggningen förra veckan men har en mammig bebis för tillfället men börjar att bli bättre, han är väl i en växperiod eller nå. Egentligen borde jag låta honom skrika jag vet det så att han vänjer sig vid att vara själv men har precis varit sjuk med min sjukdom och då får man inte stressa och jag blir stressad när han skriker. Enkelt, eller hur?


Pappan i huset fick prova på att vara mamma i fredagsnatt då vi bytte sida så jag skulle få sova ostört och så han kunde stoppa in nappen. Leon vaknade till 4grr under natten och jag vaknade självklart upp före Justin. Så där låg jag på fel sida av sängen och väntade på att Justin skulle stoppa in nappen. Sen var det tänkt att Justin skulle gå upp och mata klockan sex på lördagsmorgonen men efter att han slängt ur sig några fula ord för att han var så trött så insåg jag att det bara var att stiga upp och mata Leon. Men nu vet pappan hur det är att vara mamma! Han brukade säga att jag fick så mycket sömn så jag borde inte vara trött osv men nu förstår han hur det är när man får avbruten sömn. Men han hjälper till så mycket på dagarna så, men nu vet han iaf varför jag är så trött hela tiden. Det är sånna här gånger man önskar att man bodde i Sverige så min mamma kunde ha honom en natt så man kunde få ladda om batterierna. Längtar tills han sover hela natten utan att vakna men han är ju ändå duktig för han är ju bara 3,5 månad.


På fredag åker Justin iväg på svensexa, dom ska åka till Tallin från fredag-måndag. Så han kommer vara lagomt slut när han kommer hem på måndag. Tror jag kommer vara lagomt slut också eftersom att jag inte är van att vara ensam med Leon så länge. Är ju under dagarna men Leon är ju mycket med Justin på kvällarna. Sen så gör Justin kvällsmatningen så. Får hoppas Leon är snäll mot mamma!


Tog kort på Leon nu på morgonen och han tyckte att kameran var himla rolig och försökte få tag på den. Så lyckades ta den här fina bilden på han. Dom kan dom små liven!

 

/stina

1 kommentarer

Storasyster F

08 Feb 2012 11:28

Haha va söööt!

Kommentera

Publiceras ej