Onsdag 1 Februari

1kommentarer

Om exakt fyra veckor så åker jag och mina grabbar till Sverige! Gud så jag längtar. Längtar tills jag får hålla i min lilla systerdotter Eira för första gången. Mystjejen! Förresten, jag vet att det här med bloggningen går lite upp och ner men ibland vill inte blogg.se låta mig logga in så då blir det inget inlägg. Sen har man inte all tid i världen att blogga när man har en litet charmtroll att ta hand om! Just nu ligger han och sover men vaknar nog när som helst för lite mat. Så blir mat och lite bus en stund sen efter det ska vi ta en promenad med vagnen. Solen skiner och det är jätte härligt väder ute så lika bra att röra på mammafläsket lite.


Är så sjukt trött idag och ändå så sov Leon bra. Han vaknade till en gång för han ville ha nappen så fick ju sova ostört men ändå så känns det som att ögonen ska stängas när som helst. Kanske ska byta ut promenaden mot en tupplur istället? Låter mer lockande men lär ju få se ut som en säck potatis längre, svårt val. Han var iväg och hälsade på Justins mormor tidigare så kunde ju ha sovit en sväng då men passade på att duscha och så istället. Tanterna på ålderdomshemmet var glada att få se en liten bebis!


Nu är det någon som ligger och pratar för sig själv i sin säng så ska ta och fixa flaskan innan han blir på tok för hungrig. Hittade en nyhet i brödhyllan i affären i måndags förresten, mjukt tunnbröd! Heja England! Gissa om man som svensk blev glad.


/stina

1 kommentarer

Storasyster F

01 Feb 2012 21:11

Eira ser fram emot att träffa sin moster och lilla kusin <3 och Justin såklart ;)

Kommentera

Publiceras ej