Tisdag 21 Februari

0kommentarer

Idag har jag haft lite me time! Varit till frissan och slingat samt klippt håret. Två och en halv timme tog det varav jag spenderade ca 10 minuter i en massagestol. Schamponerings stolarna hade inbyggd massage och jag var tvungen att sitta där i tio minuter vilket jag inte klagade över! Fick också läsa tre skvallerblaskor med en kopp te i lugn och ro. Det var så skönt att bara sitta där utan att behöva prata med någon, bara få sitta i lugn och ro utan några måsten. 27 Mars ska jag dit igen, underbart! Leon var med sin farmor och farfar under tiden och han hade varit så glad så. Självklart saknade jag honom vilket jag alltid gör när jag är ifrån honom men var skönt att få samla lite energi. Han har även haft sin första olycka idag, Justins pappa råkade tappa en av Leons leksaker i pannan på han. Men det var ingen fara, han blev lite rädd bara. Justins mamma blev ganska arg på Justins pappa och han mådde lite dåligt över att han tappat den. Men jag tyckte dom inte behövde oroa sig för det var ju inte med meningen. Sen strax innan sex blev han övertrött och skrek och skrek och skrek. Jag och Justin la oss i Justins gamla säng med honom men Justins mamma kom in titt som tätt och ville ta upp honom. Hon tyckte det var så jobbigt att höra honom skrika så hon började gråta. Jag brukade också grina när han skrek sådär förr men har ju vant mig nu sen blir han inte övertrött så ofta längre. Vi lät inte henne ta upp honom iallafall, vi låg där med honom tills han slutade skrika och somnade.


Imorgon ska vi iväg och äta lunch med Helen samt iväg till banken. Sen på torsdag ska vi träffa Sara och lilla Sofia sen efter det ska Leon vara med Justins föräldrar medans jag packar. Dom ville få vara med honom en stund eftersom att vi åker till Sverige i tio dagar på fredag.




/stina

Kommentera

Publiceras ej