Tisdag 7 Februari

1kommentarer

Har precis ringt KLM´s kundtjänst för att fråga ang att ta med sig vagn och till svar fick jag "Det beror helt och hållet på hur pass fullt planet är den dagen. Om planet är väldigt fullt så kommer du få checka in din vagn utan extra kostnad och den kommer gå direkt till Sverige precis som din resväska" Tycker att man borde kunna få betala lite extra för att få vara säker på att man får ta med sig vagnen på planet. Jag vill ju ta med vagnen på planet så att jag slipper bära Leon när jag byter samt ha han i vagnen på flygplatsen i England innan jag flyger. Hela grejen med att ta med en vagn är ju för att jag vill använda den på flygplatserna, för jag kan låna vagn i Sverige av mina systrar. Men nej, jag får helt enkelt slänga ut pengar på en vagn och sen se på dagen när jag ska flyga om jag får använda den eller inte. Hejja! Folk kan väl lägga sina väskor under sätet framför dom istället för i hyllan så jag kan få ta med min jävla vagn. Skapligtless.se Dock sa dom igår att det skulle kosta 1300kr att boka om min och Leons flygbiljett men idag när vi bokade om så behövde vi bara betala 500kr, så det är ju något bra i det dåliga iallafall. Slänger upp en bild på charmtrollet mitt för den får iallafall mig att le!




/stina

1 kommentarer

malin

08 Feb 2012 16:42

Man brukar ju få ha med vangnarna tills man kliver på flyget. Så har det varit för oss. Vi har haft med vagnen tills vi klivit på då har dem tagit vagnen och lagt den bland allt bagage.

Dåligt om man inte får veta säkert om man får ta med vagnen eller inte =(

Kommentera

Publiceras ej