Tisdag 7 Februari

0kommentarer

Imorse halv elva kom Justins föräldrar och hämtade mig och Leon. Dom gav mig skjuts in till stan för jag hade några ärenden att uträtta (fan vad vuxet!) och så tog dom Leon med sig hem för dom ville få låna honom lite. Fick 200kr av Yvonne (Justins mamma) för hon ville att jag skulle köpa något till Leon så hittade två par byxor samt två tröjor så ska visa henne det när dom kommer med Leon om en stund. Har hunnit tagit ut hunden,städat och ätit lunch så nu sitter jag i soffan i lugn och ro. Leon kommer hem om en halvtimme så då blir det bus! Han har ju som sagt varit himla grinig flera dagar men imorse så gjorde han en stor bajs så idag är han jätte glad. Tog kort på blöjan och skickade  till Justin och önskade honom en bra dag, snäll man är. Sen visade jag Yvonne också som sa att hon inte heller ville se bilden men hon skrattade iaf. Min mamma hade iaf velat sett! Tror jag iallafall.


Kände mig hemskt naken när jag gick på stan själv. Varken gravidmage eller barnvagn! Minns inte hur det var att gå på stan innan jag var gravid. Kände mig så himla ensam och borta. Inte lätt när det är svårt. Var dock skönt att få kolla i affärer utan en stor barnvagn eller en stor mage. Dock hittade jag ingenting åt mig själv, hatar detta jävla hippiemode som är nu. När jag var gravid så fanns det så himla mycket snyggt och nu när jag vill handla så finns det ju inget såklart. Eller ju magtröjor och neonfärger vilket inte riktigt är min stil. Hade säkert slängt på mig en magtröja innan jag var gravid men vill inte visa häng skinnet! Var och kollade på en barnvagn också för jag skulle vilja ha en liten som jag kan ha när jag flyger med Leon eftersom att vi alltid måste byta flyg. Vi måste bara kolla med flygbolaget om jag får ha med en barnvagn när jag byter flyg samt hur stor/vikt den får vara. Vet att dom i normala fall slänger in vagnen där bak där väskorna är men måste ju fungera annorlunda om man ska byta flyg? Speciellt när man bara har 45 min. Himla fin iallafall, dock hade dom bara en med grålila mönster vilket inte gör mig någonting. Barnvagnen är svart men är grålila mönster där dom sitter, jag tycker iallafall att det är okej för en pojk men får se vad Justin säger. Trött på kill och tjejfärger.


/stina

Kommentera

Publiceras ej