Torsdag 16 Februari

0kommentarer

Höll på att skriva 16 Januari men kom på mig själv! Tänk att det redan är mitten på februari, vart tar veckorna vägen? Minns när man var liten och ett år var så långt. Det var så långt mellan födelsedagarna och nu tycker jag att man knappt hinner fylla år innan man fyller år igen. Står inte på förens Leon är fyra och ska börja förskoledagis för att sen när han är fem börja i skolan på riktigt.


Dom senaste dagarna så har Leon pratat jätte mycket. Han har hållt på att pratat ett tag nu iofs men dom senaste dagarna har det varit extra mycket och det har varit längre om ni förstår. Precis som att han har så mycket att berätta för en och bara babblar på samt flinar åt en. Skönt att han inte blev allt för gnällig efter sprutorna som han blev sist. Just nu ligger han och sover i sin säng men han vaknar nog om en stund för han har sovit i ca 35 min nu och han brukar bara sova en liten stund. Dock sover han oftast en längre stund på eftermiddagen, dock sover han bara ca 20 min om han är hos farmor och farfar. Men vi ska nog beställa en resesäng nu i helgen, vi har hittat en jätte bra för 85 pound. (runt 900kr) Man kan ha den från födseln för den har en grej som man kan ha halvägs i eller hur man nu ska förklara. Sen har den även ett litet skötbord vilket är bra för Justins mamma som har probelm med ryggen. Sen kan han ju sitta och leka i den när han blir större så Justins mamma och pappa kan känna sig säker att lämna rummet för att gå på toa osv. Aja nog pratat om det nu!


Ska förmodligen iväg och färga håret nästa vecka innan jag åker till Sverige. Var in på en salong igår och hon klippte en liten tuss av mitt hår för att prova bleka det. Ska slinga så jag kan få bli lite ljusare, känner mig så himla dyster. Hon ska iallafall ringa mig senare idag och berätta hur resultatet blev så får vi gå från där sen. Dock får vi se om jag går dit eller till en annan salong. Skulle bli 1200kr får slingning och klippning medans en annan salong tar 820kr för samma. Den dyra salongen vet jag ingen som klippt och färgat sig hos medans den billigare så vet jag folk som gjort det. Sen tror jag den dyrare salongen är dyrare för den ligger i Solihull medans den andra ligger utanför. Aja, får se hur jag gör. Justin tyckte först att det var för dyrt och att jag borde fråga min syster Emma men sen erbjöd han sig att betala efter att jag förklarat att jag inte tror Emma har sådan stor lust att göra det på en helg. Tror hon hellre myser med Leon!


Nej nu vaknar lillskiten!

/stina

Kommentera

Publiceras ej