2011 Del 2

0kommentarer

Juli
Åkte hem till Sverige för att hälsa på familjen en sista gång innan bebisen skulle komma. Mycket mer hände inte i Juli.


 

Augusti

Har ingen aning vad jag gjorde då? Det stor helt still i huvudet och kan inte minnas att jag gjorde något annat än att jobba? Kaggen var iallfall såhär stor i Augusti

 

September

Jag och Justin åkte iväg på en liten mini semester i södra England. Bodde i en husvagn i tre nätter och bara myste. Våran sista weekend innan lilla monstret skulle komma och var himla mysigt att få lite ensam tid tillsammans. påbörjade även min mammaledighet! Fick även reda på att jag hade för mycket fostervatten.

 



Oktober

Ibörjan av månaden så gick jag väl mest runt och var less på att vara gravid. Vi var iväg och tog graviditetskort. Fick även graviditetsklåda och vilket betyde att jag hade fått en leversjukdom som man kan få när man är gravid och dom satte igång förlossningen 26 oktober då barnet kunde dö i magen annars. 27 Oktober blev vi föräldrar till världens finaste Leon John Bertil Whitehead!

Nej nu måste jag ta hand om Leon. Skriver dom två sista månaderna imorgon

Kommentera

Publiceras ej