Fredag 20 Januari

1kommentarer

Äntligen fredag och jag kan få mysa med båda mina killar ikväll, underbart! Skulle iväg och shoppa med Helen idag men var dålig igår också så ställde in det. Mår bättre idag men är fortfarande lite slö eftersom att jag inte ätit bra dom senaste dagarna. Leon fick feber igår och har fortfarande feber så han är slö och mammig. Jag hade börjat träna honom att sova middag i sin stora säng men nu när han är sjuk så är det omöjligt så han får väl sova på mig då. Igår kväll eefter att han fått sin flaska inför natten så låg han och pratade med sig själv i ca 40 min innan han somnade. Han är jätte duktig på att somna själv på kvällen men under dagarna så vill han inte riktigt somna själv. Men övning ger färdighet!


Lillsnöret mitt är redan 12 veckor. Tre månader har aldrig gått så fort förr och det är skrämande att om tre månader är han sex månader. Och då kommer han äta pureér och bajsa riktigt bajs, förmodligen kommer han börja träna på att sitta själv också. Står inte på förens han springer runt och river i allt och inte vill mysa med morsan nå mer. Men håller tummarna på att han blir en lugn liten kille som helst sitter och pysslar med saker. Men han blir väl en liten vilding och det har ju sin charm det också!


Jag, Justin och Leon ska åka utomlands nästa år. Vet inte när och vart än, vi håller på att funderar på vart vi vill åka. Men vi vill åka all inclusive och 4/5 stjärnigt hotell så vi ska boka nu snart och betala av varje månad så slipper det bli så dyrt på en och samma gång. Sen vill vi inte att det ska vara för långt borta för vi vill inte flyga allt för länge med Leon även om han kommer vara van vid att flyga med tanke på att vi åker till Sverige titt som tätt. Vi vill inte åka till turkiet eller spanien så vi får se vart vi hamnar. Kommer förmodligen kolla lite nu under helgen för att få en ide om vart vi vill åka. Tror vi båda skulle vilja åka till Thailand men är så långt att flyga med Leon. Vi hittar nog något bra!


Imorgon är det dags att fira Helens födelsedag men kommer som sagt bara gå ut för en liten stund. Vet inte ens om jag kommer dricka något med tanke att magen inte varit helt 100 i två dagar. Kanske bara dricker läsk vilket inte gör mig något men skulle vara gott med en god drink men vi får se hur magen är. Kommer sakna mina killar nå enormt även om jag bara blir borta 2-3 timmar. Min underbara lilla familj!


/stina

1 kommentarer

lillasyster

20 Jan 2012 13:14

"Står inte på förens han springer runt och river i allt och inte vill mysa med morsan nå mer." som Vilmer med andra ord ;) saknar er. pussa på Leon från moster <3<3

Kommentera

Publiceras ej