Fredag 6 Januari

0kommentarer

Idag fyller min mormor år så stort grattis till gammelkärringen!


Idag på morgonen så var jag iväg och satte in en p-stav och jag höll på att svimma för att jag var så nervös. Där kommer jag in med tatueringar och fött barn för 10 veckor sen men är skit nervös för att sätta in en liten p-stav. Kände mig ju aningen löjlig men var verkligen så nervös så jag kände mig alldeles yr. Gjorde det ont? Nej inte nå. Så nu blir det inga barn på minst två år, får hoppas på att jag inte är en av dom 1% som blir med barn ändå. Skulle vilja skaffa ett hus innan nästa unge kommer. Leons farmor och farfar kom hit och passade honom under tiden iallafall. Eller Leons farfar tog ut hunden medans farmor klädde på Leon och matade honom.


Justin slutar jobba 12.30 idag precis som varje fredag så senare idag ska vi iväg och hälsa på Glyn och kolla på hans nya kök. Spännande! Ska göra en cheesecake ikväll eftersom att vi ska iväg och äta middag hos Gary och familjen imorgon kväll. Men nu ska jag spendera lite tid med min fina son!


/stina

Kommentera

Publiceras ej