Måndag 16 Januari

0kommentarer

Natten mellan lördagen och söndagen blev jag moster till världens finaste lilla Eira! Allt hade gått jätte bra och snabbt vilket var skönt för min systeryster Frida. Leon flinade och pratade när jag visade bilden på Eira men när jag tog bort den började han grina. Tror han ville få prata lite mer, mammas lillsnöre!

 

Igår var vi iväg och körde gokart (eller hur det stavas). Var en inomhus bana och vi fick köra 50 varv vilket tog 25 min eller nå. Dock fick jag ge upp efter 23 varv för att mina armar gjorde så ont så jag kunde inte styra nå mer. Armarna skakade i flera timmar efteråt och dom gör fortfarande ont idag, inte lätt med träningsvärl inte! Var första gången jag gjorde det och det var himla kul men hade varit roligare om det inte var så trögt att styra. Leon var med Justins föräldrar och det hade gått så bra som vanligt, han hade gjort världens största bajs. Förvånar mig inte eftersom att Leon alltid gör en stor bajs när Justins mamma håller i honom. Hon får väl honom att slappna av eller så gör han det för kul.



Leon skrattade för första gången i lördags! Han har dock inte gjort det igen men han är lite hängig så är nog därför. Börjar nästan fundera på om han håller på att få tänder för han är lite lös i magen, "biter" mig i tutten och så har han 37.1 istället för 36.6. Men ska till hälsocentralen för spruta imorgon så får fråga dom då. Ska också väga honom imorgon så ska bli kul att se hur mycket korven lagt på sig.


/Stina

Kommentera

Publiceras ej