Måndag 9 Januari

1kommentarer

Igår fyllde jag 22år och det firade vi med att gå ut och äta på Thai resturang! Det var bara jag och Justin i hela resturangen och det var så skönt. Det var alldeles tyst och man kunde höra ett vattenfall i bakgrunden så jag satt och njöt. Leon var med Justins föräldrar och det hade gått så bra precis som det alltid gör. Vi fick nästan ställa in våran "dejt" dock för Justins mormor fick åka in på sjukhuset och Justins mamma hade varit där med henne. Men allt var bra med henne och Yvonne kom hem i skaplig tid och ringde och sa att dom ville ha Leon. Vi åt förrät och huvudrätt sen gick vi och tog en drink. Eller Justin drack cola och jag drack en coktail eftersom att jag inte skulle amma när jag kom hem och det var ju min födelsedag så. Fatta mig inte fel, jag lämnade inte bort min son för att gå ut och dricka. Men jag antar att dom flesta som läser denna blogg inte är pass dum att dom tror det, eller hur?


Idag blir jag och Leon bara hemma. Imorgon klockan ett så ska han få sin spruta och gissa om jag är nervös. Det sista man vill är ju att sitt barn ska ha ont. Vet att det kommer gå över efter en minut eller så men ändå. Menar ens barn litar ju på en att man ska skydda dom och så är det jag som tar med honom till en hemsk tant som sticker honom i benet? Är väl bara jag som är lite löjlig som vanligt. Men gör ont i mitt mammahjärta när jag tänker på det. Hoppas inte Leon blir lika mesig som sin mor.


På torsdag ska jag och Leon in till Solihull och äta lunch med Helen. Har inte träffat henne sedans veckan före jul så är dags att ses. Brukar ju normalt ses minst en gång i veckan så har gått lite väl långt nu. Kom precis att tänka på att jag kanske ska till doktorn då, måste kolla upp det. Sen någon dag i veckan så ska vi träffa Emily och lille Christopher också. Emily är den svenska tjejen som fick barn 3 veckor efter mig, vi har dock inte träffats sedan i November så jag har inte träffat Christopher. Hon har träffat Leon dock. Få se om det skiljer mycket mellan Christopher och Leon men jag tror inte det eftersom att Christopher var en kluns på 55cm och runt 3,9 kg tror jag medans Leon var en liten fjärt på 3235g och 48cm.


Leon vill säga tack till sin kusin Nova eftersom att han får låna hennes gamla overall.
Han ser ut som en liten nalle i den så man kan inte låta bli att le

 

/stina

1 kommentarer

Storasyster Emma

09 Jan 2012 23:02

Ser ju ut att passa bra ju!=) Han växer fort!

Kommentera

Publiceras ej