Onsdag 25 Januari

0kommentarer

Sitter och väntar på att min doktor ska ringa, behöver verkligen få hjälp. Är så himla hungrig och vill ha riktig mat! Äter ju välling, soppa osv men det mättar ju inte alls på samma sätt. Funderar på att äta ikväll och ta smällen som kommer, men vi får se. Är bjudna på middag hos Justins föräldrar ikväll så får se hur jag gör. Förhoppningsvis så får jag väl prata med min doktor innan.


Leon hade varit så snäll som alltid när han är med sin farmor och farfar. Hade ätit bra och varit glad hela dagen. Han hade även sovit bra vilket han inte brukar göra där för han blir helt till sig för han är så glad att se dom så han vill inte sova men igår så hade han sovit två timmar på eftermiddagen. När han kom hem så tok flinade han och pratade så han var en himla glad bebis. Sen somnade han vid sju som vanligt och så väckte vi honom vid halv tio som vanligt för hans flaska som han åt allt. Han brukar jämt spara men igår så gick allt i. Sen låg han och fipplade i sin säng innan han somnade igen. Dock har han blivit förkyld igen så han vaknade mitt i natten och var gnällig så höjde huvudänden så han skulle kunna andas lättare och då somnade han om. Han bajsade ingenting igår så imorse gjorde han världens största bajs. Hela blöjan var full och självklart kom det en del utanför också. Han låg i soffan i bara blöja så blev bajs på soffan och en av kuddarna, tur man har skinnsoffa så man bara kan torka av!


Nej nu har jag en hungrig grabb här så ska mata och mysa med honom!


Är vi nå go eller?

/stina

Kommentera

Publiceras ej