Onsdag 4 Januari

0kommentarer

Leon sover nå hemskt mycket nu när han har en förkylning. Från klockan sex imorse till nu så har han varit vaken runt 3-4 timmar. Han har ätit lite grann sen somnat om igen för att vakna ca 2-3 timmar senare för att äte lite för att sen somna igen. Men doktorn sa att vi skulle låta han sova så mycket han vill så länge han kissar och äter så behöver vi inte oroa oss. Han ser ut som pappa sin men tycker om att sova precis som sin mamma!


Imorse när Leon var vaken och låg och pratade en stund

 

Justins mamma kom förbi idag så jag kunde gå ut och gå med Abby (hunden). Justin åker till jobbet så tidigt nu så han hinner inte ta ut henne innan jobbet så hon har varit hyper nu dom senaste dagarna. Men hon fick springa av sig i parken idag iallafall. Leon hade legat och pratat med Yvonne när jag var ut så han var vaken en stund då iallafall. Justin kommer nog hem om ca 30 min och då ska vi åka till hans föräldrar för att äta middag. SKönt att slippa laga mat och diska! Måste komma ihåg att handla blöjer när vi åker hem annars blir det jobbigt imorgon då vi bara har 4 blöjor kvar. Hade inte vädret varit så dåligt samt att Leon är sjuk så hade jag tagit vagnen tidigare idag men vi får lyda doktorn och inte ta några promenader.

 

Idag fyller min Farmor 72 så måste komma ihåg att ringa henne senare. Nej nu skriker vi efter tutt här!

 

Ett litet charmigt leende!

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej