Tisdag 17 Januari

0kommentarer

Var iväg och tog Leons sprutor imorse och fy vad hemskt det var! Leon skrek och både jag och Justins mamma blev alldeles tårögd. Jag trodde det bara skulle vara en men nej det var en i varje ben! Mammas lilla älskling! Har aldrig hört Leon skrika sådär förr så gjorde ont i mitt mammahjärta. Satte mig i väntrummet efteråt så han fick amma lite och då blev det bättre. 14 Februari är det dags igen, på alla hjärtansdag. Just nu ligger han och sover på mig, han börjar redan få feber stackarn. Brukar annars vara ganska hård med att han inte får sova på mig men nu när han är lite halv dålig så får han såklart.

 

Skulle gått iväg och vägt honom men går på torsdag istället. Jag är på tok för trött och Leon är så himla mammig. Han tycker inte om att vägas så tycker inte han ska behöva göra det idag när han fått sprutorna. Vi stannar hemma hela dan och myser istället! Ikväll blir det middag hos Justins föräldrar och så har dom Leon när vi åker och handlar så slipper han hänga med, tror han tycker det är mycket bättre att få mysa med farmor och farfar!

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej