Måndag 19 Mars

0kommentarer

Och så var det måndag igen och jag längtar tills på lördag när jag och Justin ska få vara själva i 24 timmar! Jag tänker sova 12 utav dom timmarna kan jag lova så kommer jag vara som ny sen. Kommer sakna min lilla gosboll nå grymt men han är så lycklig hos farmor och farfar så det är ingen fara. Tror jag kommer sakna honom mer än vad han kommer sakna mig.


Idag blir vi bara hemma. Ska dock gå ut och gå med vagnen senare för det är riktigt härligt vårväder här idag! Solen lyser och det är varmt och skönt. Måste gå och köpa diskmedel som vi glömde handla i lördags. Imorgon åker vi nog in till Solihull för jag måste hämta mediciner och grejer, tror Justins mamma kanske skulle följa med oss också. Sen ska vi nog träffa Sara och Sofia onsdag eller torsdag sen har vi inte nå mer planer. Helen har uppkörning på onsdag så vi kanske träffar henne lite också. Vi får helt enkelt vänta och se vad veckan har att erbjuda!


Just nu ligger Leon och sover så jag håller på att kollar runt efter en klänning eftersom att vi ska på bröllop 7 April men jag kan inte hitta någon! Har kollat på varenda sida, både engelska och svenska! Har hittat en del som jag gillat men självklart är dom antingen lite för kort eller så är dom vit. Funderar på att köpa ett par svarta jeans, snygga klackar och en kavaj. Har sett en orange/persiko färgad blus som skulle vara skitsnyggt med det, men frågan är om det är tillräckligt fint? Äh, det är ju inte jag som gifter mig så jag behöver ju inte vara skitsnygg. Får diskutera saken med min andra hälft. Antingen det eller så ger jag han pengar så får han gå och köpa en klänning han tycker jag skulle vara fin i. Hatar att shoppa! Speciellt nu när det är hippiemode!


Leon fick smaka på broccoli och morotspurée igår och det tyckte vi inte om! Spottade ut det och grinade, så fick han banan istället så då vart vi nöjd. Vi får prova igen om någon vecka, kan ju ta några gånger innan dom tycker om en del saker. Eller så är han som mig och helt enkelt inte tycker om broccoli!


/stina

Kommentera

Publiceras ej