Måndag 26 Mars

1kommentarer

Imorgon blir min lilla knubbis hela fem månader! Tänk att han redan har varit här med oss så länge, vårat lilla hjärta. Men det är på två vis det där, på ett sett så känns det som att han alltid varit här men det känns ändå som att det var igår jag fick hålla honom första gången. Jag är så glad att ha mina två killar i mitt liv, känner mig så himla nöjd med mig själv samt mitt liv. Tänk att något som är gratis kan få en att må bra, kärlek.


I lördags så fick Leon vara med farmor och farfar som sagt och så åkte jag och Justin på zoo. Var ett zoo där djuren gick fritt så man fick åka runt med bilen, man fick även mata en del djur om man ville genom att sträcka ut handen genom rutan. Här är en bild när Justin matade en giraff, men jag matade den inte för jag tycker att deras långa blå tungor är så jävla äckliga!



Efter att vi varit på zoo så åkte vi och åt lunch, sen gick vi en promenad längs en å. Vart himla varmt hela helgen så man har kunnat gå i tshirt och shorts! Vi åkte till Justins föräldrar på eftermiddagen för jag saknade Leon så mycket. Vi var där i en timme eller nå sen åkte vi hem (utan Leon) och kollade på tv och myste hela kvällen. Somnade vid halv elva och vaknade kvart i tio, behövde verkligen den sömnen! Leon hade dock varit bökig hos Justins föräldrar. Han hade gjort två jätte bajsar som var överallt sen hade han också vart gnällig men tror han håller på att få tänder. Men inatt så vaknade han bara en gång, jag som trodde han skulle vakna titt som tätt hela natten. Just nu ligger han och sover men vaknar nog om en stund.


Imorgon ska jag iväg till frissan och fixa krullet igen så då får Leon vara med farmor och farfar. Sen går jag dit när jag är klar så hämtar Justin oss efter jobbet. Klockan är två här nu och jag har redan hunnit tvättat,städat, tagit en promenad på 45 minuter och lagat lunch. Kanske låter som lite men vi klev inte upp förens tio så har hunnit med en del, men resten av dagen blir nog slö!



Justin visade mig den här bilden i lördags eftersom att jag har tatueringar. Tycker den är så himla klockren för jag får frågor titt som tätt om vad jag ska göra med mina tatueringar när jag blir äldre. Vadå göra? Dom sitter där dom sitter! När jag sitter på ålderdomshemmet så får jag väl dra ut huden när jag ska visa tatueringarna.
Skriver en översättning under bilden utifall att!



Vad tänker du göra med dina tatueringar när du blir gammal? Jag vet inte, förmodligen skaffa ett fränt skägg och hänga med andra tuffa tatuerade personer och helt enkelt se tuff ut. Vad tänker du göra när du ser ut precis som alla andra jävla gamlingar?



/stina

1 kommentarer

lillasyster

27 Mar 2012 09:39

När vi är gamla så är man mer unik om man inte är tatuerad :)

Kommentera

Publiceras ej