Onsdag 14 Mars

0kommentarer

Idag har vi varit och hälsat på Justins mormor som fyller 92 år idag, tror det var 92. Alla tanterna var och pussade på Leon och var så glada över att få se en bebis. Dock har han varit lite hängig efter sprutorna igår. Han vaknade vid fyra och sen stökade han tills strax efter fem och då tog jag in honom till våran säng och han var jätte varm så fick ta av han pyjamasen innan jag la honom under täcket med oss. Men när vi vaknade var det bättre.


Nu på eftermiddagen har jag gjort sötpotatis purée åt Leon. Han äter bara gröt nu men ska börja ge honom både frukost och lunch nästa vecka så gjorde iordning puréen nu och frös ner det. Han fick dock smaka lite och jag tror han gillade det. Frågade honom om han tyckte om mammas hemlagade purée och detta fick jag till svar så ni kan ju avgöra själv. Mammas lilla charmis! Ja han har ju inte riktigt fattat hur man ska svälja allt men det är bara lite som åker ut iallafall!

/stina

Kommentera

Publiceras ej