Onsdag 21 Mars

0kommentarer

Tänk att Leon snart blir hela fem månader, vart tar dagarna vägen? Står inte på förens han har sin första födelsedag! Tiden går så fort och jag njuter av varje sekund! Eller nästan iallafall, finns ju stunder man skulle vilja sova,äta och skita i fred. Men att ha ett litet underverk är det absolut bästa som finns. Vi trodde nästan att det var en till påväg men tack och lov så var det inte så. Jag vill ha en till men inte nu, vill få spendera tid med Leon först. Sen vill jag att han ska kunna underhålla sig själv lite också.


Igår var vi på stan med svärmor hela dan. Var tvungen att hitta en klänning till mig inför bröllopet och vi hittade en samt skor till! Ska knäppa kort på klänningen sen och många av er kommer nog tappa hakan lite, det är en riktigt tjejigklänning men den är så himla fin och jag trivdes faktist i den. Tror jag börjar gilla färg faktist! Brukade ju blanda både den ena och den andra färgen med varandra men vet inte vad som hände efter det. Men nu har jag hittat en klänning så nu kan jag slappna av, skönt!


Idag ska iväg och äta lunch med Helen som även har uppkörning idag, spännande! Hoppas hon klarar det annars är det bara att ta nya tag! Men åker nog in tidigare så jag kan köpa ett kort och en liten present om hon klarar det, annars får jag köpa en tröst drink!


/Stina

Kommentera

Publiceras ej