Söndag 18 Mars

0kommentarer

Idag är det morsdag här i England så jag fick sovmorgon och frukost på sängen! Eller? Nej det fick jag inte. Halv sju var jag uppe för att mata Leon och sen fick jag en morsdagspresent i form utav en stor bajs! Så var bara att tappa upp badet och bada skitungen. Mammas lilla underbaring! Men nästa helg så ska Leon sova hos sin farmor och farfar och så ska jag och Justin åka bort. Eller vi kanske stannar hemma och går på en fin resturang och spenderar pengar där istället. Vi ska bara få vara lite och få umgås (läs SOVA!!!). Sen så tycker jag ju somsagt att det är viktigt för Leon att få en bra relation med hans farmor och farfar så han känner sig trygg med dom. Självklart är det ju viktigt att han får en bra relation med sin mormor och morfar också men lite svårt när dom bor i Sverige och vi bor i England. Men det är tur att vi åker hem en hel del!


Imorse fick Leon "baby rice" med mosad banan i och det gick i kan jag lova! Han hann knappt svälja innan han ville ha mer, bara satt där och gapade. Vet inte hur jag ska beskriva baby rice men det är ett vitt pulver som man blandar med ersättning/bröstmjölk eller vatten så dom vänjer sig vid mat. Kanske har dom nå liknande i Sverige? Men han tycker inte om det om jag inte blandar i något annat.


Nej nu är vi grinig här!


/stina

Kommentera

Publiceras ej