Tisdag 13 Mars

0kommentarer

Igår var jag iväg till doktorn eftersom att allt inte känns rätt där nere efter förlossningen men allt såg fint ut och hon kunde inte se något ovanligt. Fick en bedövande kräm som jag ska använda när vi ska "vuxen kramas" och så kommer det att ge med sig med tiden sa hon. Skönt att ingenting var fel, får hoppas att krämen hjälper. Inte för att man har tid/lust att kramas så ofta längre!


Idag fyller min fina syster Frida 24 år! Önskar jag kunde vara hemma och födelsedagsfika! Men jag och Leon går iväg och tar sprutor istället! Tre stycken ska han få idag men efter det så ska han inte ha några fler förens han är runt året. Gruvar mig för jag vet hur hemskt det är, han skriker verkligen rakt ut och sen tar det en stund att trösta honom och så snyftar han. Ååh mitt stackars mammahjärta! Så idag så blir vi bara hemma och myser.


Vi har även börjat på att ge Leon puréer nu vilket han tycker är gott! Dock så förstår han inte riktigt hur man ska föra maten bakåt i munnen men det går bra, har inte blivit allt för mycket kladd. Så denna vecka får han 1-3 skedar gröt sen nästa vecka blir det både gröt och grönsakspuréer. Fick hem ett "lära sig att äta" schema typ vilket jag tyckte var kanon. Så vi får se hur det går!


Såhär nöjd var vi efter två skedar gröt igår!


/stina

Kommentera

Publiceras ej