Tisdag 27 Mars

0kommentarer

Just nu så sitter Leon i sin stol och tittar på TV men ska snart klä på honom och ta en tur med vagnen innan jag ska göra mig iordning. Han börjar tycka om mat mer och mer nu, förr så var han inte så himla intresserad men nu kollar han på skeden och öppnar munnen stort! Igår fick han butternut squash blandat med morot och det gick verkligen hem! Dom gånger jag har provat mat från affären så har han inte gillat det men när det är hemlagat så går det hem utan några problem, vilket jag tycker är bra! Självklart är det väl dåligt på ett sätt om man tex är ute och så har man råkat glömt maten hemma. Men men, han lär sig väl att äta det också om vi försöker.


Han sov hela natten inatt utan att vakna. Jag och Justin frågade varandra om vi varit upp och gett honom nappen men ingen av oss hade varit upp så vi blev lite förvånade. Så idag har jag en glad bebis som sitter och trycker just nu tror jag, det luktar lite skumt! Fick hem Leons kläder som han ska ha på bröllopet nu på morgonen och dom är riktigt fina, dock ser dom lite stor ut men är stl 74 som han har just nu. Bättre att vara lite för stort än att vara för litet.


Ser fram emot att få gå till frissan idag och fixa till färgen samt utväxten. Dock är jag inte så sugen på att låta henna klippa det för jag var inte alls nöjd sist. Får se hur pass slitna topparna blir, blir dom inte allt för slitna så kan jag låta dom vara den här gången så får jag be henne ta det yttersta nästa gång. Eller ringa systeryster och fråga om hon skulle vilja när jag kommer hem i maj. Aja, det löser sig! Nu ska jag klä på oss och sen ta en promenad innan jag ska måla mig lite!




/Stina

Kommentera

Publiceras ej