Torsdag 15 Mars

1kommentarer

blogg.se vill inte funka som det ska! Vad less jag blir! Bara för att jag skrev det så började det funka såklart. Heter det funka? Finns det ordet i svenskaordlistan? Har varit här borta i England för länge nu, blir helt förvirrad. Kan bero på att vårat lilla monster har fått för sig att börja vakna klockan fyra på morgonen för mat. Vi har försökt i flera nätter nu att få han att somna om men imorse fick jag ge upp och mata honom klockan fem. Har försökt att ge honom 240ml istället för 210ml vid nio på kvällen men han vill bara äta 200-210ml åt gången. Men nästa vecka börjar han ju med frukost och lunch/middag så blir väl kanske bättre då. Men är så sjukt trött efter så många stökiga nätter så ikväll lägger jag mig nog vid halv åtta och så får Justin mata Leon i tvrummet innan han lägger sig så att jag orkar gå upp vid fyra-fem för att mata. Inte lätt när det är svårt.


Idag blir vi bara hemma, tänkte åka in till Solihull för att kika runt lite men är så jävla trött. Skulle nog somna på bussen på vägen in. Fan vad gnällig jag är nu känner jag, men jag fungerar inte så himla bra med störd sömn. Tur att han är glad när han är vaken iallafall!


/stina

1 kommentarer

Elin

17 Mar 2012 00:58

haha ja Agaton gallskriker så fort man lägger han på mage och vägrar försöka lyfta skallen :)

men Leon är stadig i nacken annars va?



får man fråga vad det är som inte känns rätt när ni ska "vuxen krams"? haha jag är nervös inför vårt första kramkalas! :p

Kommentera

Publiceras ej