Torsdag 29 Mars

0kommentarer

Var inte riktigt människa igår och blogg.se ville inte funka. Men alla har vi dåliga dagar som vi måste ta oss igenom, tur jag har mitt lilla lyckopiller! Igår satt jag bara hemma hela förmiddagen och deppade men sen vid lunch så fick jag ett MMS från Justin med en bild på Chet och Emmas lilla pojke som föddes igår i vecka 34. Grät en stund men sen tog jag mig i kragen och tyckte att jag fick ju ett frisk barn i vecka 38 så jag ska vara glad. Deras lilla pojk vägde ca 2,3kg och andas själv men dom måste ju såklart stanna på sjukhuset ett tag. Är glad att vi inte fick Leon så tidigt för fy vad hemskt att behöva vara på sjukhus flera veckor! Förhoppningsvis så får dom ta hem honom snart.


Igår eftermiddag så tog jag en promenad med Leon och Abby sen när jag precis kommit hem ringde Claire och sa att hon var i parken med Stan och Joe så vi gick dit och åt glass med dom. Leon fick inge glass dock, fast han satt och stirrade på min. Just nu ligger han här i sängen med mig och leker lite med sin apa, tror dock han börjar bli trött igen så jag ska nog göra honom sällskap för en liten tupplur. Det är inte ofta som han sover i våran säng men känner idag att jag vill få mysa lite med lillprinsen!


Idag ska vi nog åka in till Solihull och köpa en hatt/keps åt Leon som han kan ha när solen steker vilket den har gjort den senaste veckan. Måste köpa solkräm också, heter det solkräm?


Lilla Leon med ett huvud full med hår! Vart tog det håret vägen?

 

Leon nu fem månader senare och flint! Eller nästan flint, han har ju lite fjun iaf!


Han var sötare när han hade hår om ni frågar mig! Men det kommer väl tillbaka en dag, frågan är vilket färg. Fjunen han har nu är ganska ljusa, han får väl råttfärgat precis som morsan!


/stina

Kommentera

Publiceras ej