Torsdag 8 Mars

2kommentarer

Jag ljög för er igår, Leon hade vaknat vid tre för nappen men Justin hade gått upp så jag vaknade inte. Men inatt så sov han från 21.15 till 05.45! Var himla skönt måste jag säga. När han vaknade så åt han sen gjorde han en stor bajs som läckte upp på ryggen så var bara att bada han sen efter det somnade han om vilket jag också gjorde.  Sen tänkte jag att vi skulle gå ut och gå med vagnen nu vid lunch men självklart ville han gå och sova tidigare så hade inte hunnit fixa mad vagnen. Kan gå en sväng sen om vädret håller i sig. Funderade på att gå till Justins föräldrar vilket tar runt en timme, vi ska dit och äta middag ikväll. Håller vädret i sig så tar vi nog en promenad dit, skulle vara bra för mammafläsket!


Ska iväg till hälsocentralen vid halv fyra för att få nytt recept på mina mediciner. Måste komma ihåg att fråga om en gynundersökning för det känns inte riktigt rätt där nere efter att jag haft Leon. Så får se vad dom säger. Imorgon får vi ÄNTLIGEN träffa Helen igen vilket ska bli så kul.


Jag är riktigt dålig på att ta bilder på Leon och måste bli bättre på det eftersom att han bara växer upp en gång. Men tog en del igår som ni fick se i förra inlägget men tog även några fler som ni får se här. Detta är mina tre favoriter! Våran goa lilla grabb!

 

/stina

2 kommentarer

malin

09 Mar 2012 09:42

Tack för tipset om shortsen, dom måste jag nog ta och beställa ;)

Åh vad söt Leon är, vad stor han blivit :)

lillasyster

09 Mar 2012 09:59

åh vad jag saknar honom! <3

Kommentera

Publiceras ej