Onsdag 2 Maj

0kommentarer

Leon vaknade bara två gånger inatt vilket var skönt men känner mig ändå så himla trött, men man har väl en hel del sömn att ta igen. Han var ju inte riktigt sig själv förra veckan men tror han börjar bli sig själv igen. Vet inte vad som har varit fel men verkar vara sitt glada jag igen. Men man ska väl inte hoppas på för mycket.


Vädret är trökigt fortfarande men idag regnar det iallafall inte så vi kanske vågar oss ut på en promenad. Verkar som ni i Sveriga har fått det fina vädret som vi hade för några veckor sen. Så länge det inte regnar är jag nöjd men med min tur så regnar det väl imorgon igen. Skulle behöva åka in till Solihull och fixa lite innan vi åker till Sverige nästa torsdag men kanske spar det till nästa vecka vi får se. Måste skriva ut biljetten också men det gör vi nog hemma hos Justins föräldrar i helgen. Leon ska nog sova hos dom på lördag, vi får se hur det blir.


Det är väl det enda jag har att skriva, händer ju som sagt inte så mycket just nu. Sitter mest hemma och trökar.


/stina

Kommentera

Publiceras ej