Tisdag 1 Maj

0kommentarer

Hade inte tid att skriva tidigare så får bli ett sent inlägg ikväll. Vi ligger nu i sängen med varsin kopp té, precis som varje kväll. Vi lägger oss alltid i sängen nio på kvällen om inte tidigare med en kopp, sen kollar vi på tv ca en timme och sen somnar vi. Vi var så innan vi fick Leon också, men sängen är skönare än soffan så kan vara därför. Kommer bli jobbigt att vara i sverige i 19 dagar utan min bättre hälft, inge tvmys i sängen med en kopp té. Får ha tvmys med systeryster Frida istället. Kanske tvmys med systeryster Anna en kväll också? Och en kväll med systeryster Emma? Gud vad jag längtar efter mina syskonbarn nu när jag börjar tänka på mina systrar. Filur-Nova, Bus-Vildmer, Söt-Eira och Lill-Ellen! Gud vad jag ska mysa med dom två mindre och busa med dom två större. Om Leon tillåter vill säga. Äh, får ta och byta ungar en stund!


Leon åt kyckling igår! Jag hade gjort egen mat åt honom med grönsaker som det var bitar i för han äter bitar ibland men igår skulle han inte ha det så fick ta en burk istället. Justins mamma hade köpt en med kyckling och grönsaker så tänkte kan ju alltid prova och han åt det med glädje. Blev helt paff! Nej men det var smaskens tyckte han och flinade samtidigt som han åt.


Leon får som sagt bara nappen när han ska sova nu vilket han är rätt så nöjd med men nu har han börjat med tummen lite under dagen istället. Men tror han biter på den. Så dilemma där. Ska man låta han ha nappen under dan så han inte börjar med tummen eller hoppas på att han bara biter på den och inte kommer börja suga på den? Nej nu ska jag mysa ner mig!


/Stina

Kommentera

Publiceras ej