Torsdag 3 Maj

0kommentarer

Leon är nu sig själv igen och är glad att leka själv på golvet. I lite mer än en vecka har han varit att han inte skulle ligga på golvet och leka själv men nu verkar det har vänt. Ligger här och rullar åt sidan och pratar (skriker) .


Idag ska vi äntligen till doktorn med Leons eksem, fick sitta i telefonkö i 20 min imorse innan jag kom fram och då var jag ändå nummer 2 i kön. Sjukt. Sen hade dom såklart inga tider men då sa jag att jag  försökt att ringa varje dag den här veckan och att vi åker bort nästa vecka så vi måste få hjälp så då fick jag en akuttid 12.30 men dom ringde sen och sa att dom fått återbud så vi ska dit 16.10 istället. Sen efter det kommer Justins pappa och hämtar oss så blire mat hos dom ikväll.


Imorgon ska jag iväg och fixa naglarna så dom är fin för sverige. Bara en vecka kvar tills vi åker, kommer sakna Justin så himla mycket och jag vet att jag skrivit det så många gånger redan. Får ligga sked med systeryster Frida om jag saknar närhet allt för mycket!


Såhär såg Leon ut igår efter han ätit middag, eller snarare lekt med middagen. Han tyckte inte om det så då drog han näven i käften och sen kan ni se vart det hamnade. Han fick åka ner i badet vilket han inte hade något emot.

 

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej