Onsdag 24 Oktober

0kommentarer

 
Tänk att jag var såhär stor för ett år sedan, tänk att våran lilla grabb (som inte är så liten längre) låg där inne. Vet inte varför bilden är så himla stor, försökte förminska den men då blev hela bilden konstig. Gillar att jag har världens kula men ingen rumpa eller lår. Storlek 34 på byxorna och dom sitter löst som ni ser, snyggt!
 
Idag har vi inte mycket planerat, jag jobbar 18-23.30 ikväll som vanligt. Sitter och kollar runt efter julklapp och present till Justin men hittar såklart inget. Han fyller år den 20 December sen är det julafton den 25e så försöker hitta något nu så jag slipper vara ute i sista sekund. Jag tyckte vi kunde skippa julklappar/presenter nu när vi har Leon men Justin tyckte att vi ska köpa något åt varandra. Jag är värdelös på att köpa julklappar/presenter, fantasin är lika med noll. Eller kanske jag ska säga att budgeten ligger nästan på noll, jobbar ju bara deltid (om ens det) så har ju inte så mycke att spendera. Han säger att det är tanken som räknas men ja. Är det någon som har någon ide? Helst inte det gamla vanliga som parfym,kläder osv.
 
Och om du läser detta älskling, sluta översätta min blogg din lilla skit. :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej