Tisdag 23 Oktober

1kommentarer

Idag fick vi sovmorgon, Leon sov ända till klockan 6! Han har vaknat 5 varje morgon den senaste veckan, så att vakna 6 var ju underbart. Våran underbara lilla kille som varit nappfri i 1,5 vecka nu. Så bra som vi sover nu har vi inte gjort sens jag var gravid. Leon har vaknat minst 2grr varje natt för nappen sens han föddes, men dom senaste 3 månaderna har han vaknat 3-5 gånger per natt men sens vi tog bort nappen så har han sovit oavbrutet 19-05 vilket är så mycket bättre än störd sömn 19-06 . Men han har vaknat till några nätter men då har vi bara behövt gå in till hans rum och strykit huvudet 2 sekunder så har han somnat om.
 
Igår jobbade jag 12-22 och var full rulle hela dagen, eller vi hade en lugn timme efter att jag haft min rast. Tycker om när det är mycket folk i resturangen/baren så man har många bollar i luften. Tycker det är så tråkigt när det inte finns något att göra.
 
Idag ska jag, Leon och svärmor in till Solihull och ta 1års kort på Leon. Dom gör det billigt i en affär där så vi tänkte att vi slår till, kul att ha ett fint kort på han också. Hoppas han vill sitta still!
 
 
Våran lilla kille tittar på sjölejon i Portugal.

1 kommentarer

Storasyster/moster Frida

23 Oct 2012 08:38

Eira sov inatt oavbrutet till kl 05. Men fyfan va jobbigt att kliva upp då!!! Vid 6 somnade vi tack å lov om nån timme. Men jag fattar inte vad hon ska upp klockan 5 att göra??? :p

Svar: Hellre oavbrutet än att vakna 2-5 gånger på natten säger då jag ;) Men hon skulle väl upp och busa med morsan!
Stina Arvidsson

Kommentera

Publiceras ej