One day I will become Mrs

1kommentarer

En dag i framtiden kommer det handa, men formdoligen inte inom dom narmsta aren! Men skulle jag gifta mig nasta ar sa skulle brollopet inehalla det mesta av bilderna ni kan se i inlagget nedan. En lang vit klanning i spets, min karl i en morkgra kostym, min lilla man i skjorta samt gubbkeps, mina tarnor i pastelfarger, fargglada blommor och mina sma systerdottrar i fina sma klanningar! Om jag skulle fa lov att lana dom saklart!
 
Skulle vara ett sommar brollop i Cypern, Grekland eller varfor inte pa en vingard i Frankrike? Ett litet intimt brollop med bara dom narmsta vannerna och familj. Fa ha losa lockar lite slarvigt uppsatt med ett stort harsmycke. Sjalvklart skulle stora syster fa aran att fixa det samt smink, om hon vill saklart! Gifta oss utomhus i en tradgard med varma vindar. Se min lilla kille ga ner for altaret med mina sma systerdottrar som stror ut blommor. Att sedan sjalv fa ga efter med min pappa bredvid. Sedan fa ta kort allihopa under ett stort trad. Sen ivag for att samla alla vid ett och samma stort bord som har fina blommor,ljus och andra dekorationer! Halla tal som far oss att skratta och grata, fa kanna gladje over att alla dom narmsta finns dar. En fin tarta med riktiga blommor pa som vi skulle kunna skara mot kvallskvistan och sedan fa dansa natten lang! 
 
Det ar otroligt hur mycket jag drommer om den dagen. Jag langtar na hemskt, aven fast att vi inte har ett datum eftersom att det inte kommer handa pa minst 3 ar. Kan fortfarande inte forsta att han verkligen har friat och att jag har min fina stora sten pa fingret, min fina dromring!
 
Helt otroligt vad jag alskar min engelsman, aven om jag manga ganger vill strypa honom. Helt otroligt hur vi ar sa lika men samtidigt sa olika, ar nog bara du som kan sta ut med mig och det ar nog bara jag som kan sta ut med dig. Jag far forfarande fjarilar i magen nar du ler emot mig, jag alskar dig!
 
 
One day we will become Mr and Mrs [v]
 
 
 

1 kommentarer

Storasyster Frida

06 Mar 2013 19:11

Buhuuu nu blev jag alldeles tårögd. Blödig? Jaaaaa! :P

Kommentera

Publiceras ej